فناوري ديجيتال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فناوري ديجيتال
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
فناوري ديجيتال

لپ‌تاپ با انرژي سبز

شركت AUO نسل جديدي از لپ‌تاپ‌ها را پايه‌ريزي كرده كه با نور خورشيد كار مي‌كنند و كيبورد آنها هم لمسي است. اين لپ‌تاپ با پانل‌هاي دريافت انرژي خورشيدي ساخته شده و تنها 1/2 ميلي‌متر به ضخامت لپ‌تاپ‌هاي معمولي اضافه كرده است. اين لپ‌تاپ مي‌تواند تا 20درصد انرژي مصرفي خود را از خورشيد بگيرد و به اين ترتيب، در يك روز آفتابي، شانس روشن ماندن بدون شارژر را افزايش مي‌دهد.

تشخيص حركت سر به جاي عينك بازي‌ها

هيچ‌كس از عينك‌هاي سه‌بعدي خوشش نمي‌آيد. فناوري سه‌بعدي براي زنده ماندن نياز به حذف اين وسيله جانبي دارد. موسسه AUO نيز همين عقيده را دارد و به همين خاطر فناوري جديدي خلق كرده است كه از طريق آن و با تشخيص حركت و موقعيت سر، ديگر نيازي به عينك سه‌بعدي نخواهيد داشت. نحوه كار اين وسيله هم به گونه‌اي است كه با رهگيري حركت چشم، نمايشگر مي‌تواند بهترين زاويه را در لحظه توليد كند و هيچ نقطه‌اي از صفحه نيز محو نشود. اين شركت اميدوار است تا پاييز سال آينده اين محصول را به بازار عرضه كند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: